නෙතුලි ( කෑල්ලට බලෙන් කරපු හැටි )

 නෙතුලි ( කෑල්ලට බලෙන් කරපු හැටි )

මම සදුන් මට අවුරුදු 28 ක් විතර වෙනවා . මගේ හොඳම යාලුවත් මගේ වයසෙමයි . ඌ රවී හැම මාසෙම වගේ අපි දෙන්න සෙට් වෙලා අඩියක් එහෙම ගහන එක පුරුද්දක් වෙලා තිබුණා . ඔය කාලේ මටයි ඌටයි කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් යාලු වෙලා හිටිය . මගේ කෙල්ල ගැන කියනව නම් නම නෙතුලි ඇඟ බෝලයක් වගේ කොහොමත් ඒක දකින කොට මට ආදරයකට වඩා ආතල් එකක් ගන්න තමයි හිතෙන්නේ. තන් දෙක එහෙම සයිස් සයිස් එක 36 වගේ ලොකුවට තිබුණා. කොහොමත් මම ලොකුවට කරෙ මේකිට පුකෙ අරින එක තමයි . මගෙ යාලුවගෙ කෙල්ල සෙනූ කෙට්ටුයි . ඒ වුණාට ඒකි දැක්කම මොල් වෙන ඇඟක් තියෙන්නේ දවසක් මමයි මගේ හතර දෙනාම සෙට් වෙලා ට්‍රිප් එකක් යමු නේද මචන් කියලා ඇහුවා . හුඟ කාලෙකින් නියම ආතල් එකක් ගත්තු නැති හින්දා මගෙ යාලු වෙත් කිව්ව යමු කියලා . කොහොම හරි ඊලඟ මාසෙ අපි ගියේ මගේ කාර් එකේ අපි කට්ටිය ගියේ badulle පැත්තෙ බදුල්ල පැත්තේ දිය ඇලි එහෙම බලන්න ඒ ටිකක් වහින කාලේ අපි එහාට යන කොට උදේ නමය දහය විතර වෙලා අපි රාවණා ඇල්ල බලලා ඇල්ල රොක් නගින්න ගියා . ඇවිදලා photo ගහල අපිට දැන් හොඳටම මහන්සියි මගෙ යාලුවා ඇහුවා අපි නාමුද මචං කියලා . රෙදි අරගෙන ආවේ නැති නිසා අපි දෙන්න ජොකා පිටින්ම වතුරට බැස්ස ටික වෙලාවක් අපි දෙන්න කතා කර කර හිටියා වලට වෙලා කෙල්ලො දෙන්නා පැත්තකට වෙලා බර කතාවක් අඩෝ කෙල්ලො දෙන්නත් ඇදල ගමුද වතුරට යාලුව ඇහුවා උන් රෙදි ගෙනල්ල නම් නෑ ඌ කිව්ව . මටත් අමුතු අශාවක් අවේ. එහෙනං රෙදි නැතුව එක්කන් යමු මොකො කියන්නෙ ම්ම අහුව මටත් අව්ලක් නෑ යාලුව කිව්ව.මගෙ මල්ලිත් කෙලින් උනා මාර හැගීමක් අවේ මට එහෙනම් කෙල්ලො දෙන්නගෙන් කැරි ආතල් එකක් ගමුද මෙතනම හෙලු කරමු මුන් දෙන්නා සුප්පා මචන් එහෙම කරමු. අඩො මතක් වෙනකොටත් නගිනව මැනික එන්න පොඩ්ඩක් වැඩක් පෙන්නන්න මම කෙල්ලට කතා කරා කෙල්ලො දෙන්න ආවා වන වනා ෆොන් තියල එන්න වතුර වැටෙයි .කෙල්ලො දෙන්න ලං වෙනකොට රවිය ගොඩට ගිහින් උගෙ කෙල්ල වතුරට තල්ලු කරා.අනෙයි කියගෙන සෙනු වතුරට වැටුන .එකි උඩට යන්න හදනකොට මම පැනල අල්ල ගත්ත එන්න දෙන්න එපා අඩො රව්ය කෑ ගෙහුව ම්ම සෙනු අල්ලල තදකරගෙන එක සැරයක් වතුර යට ගියා. කෙල්ලගෙ ඇදුම් එක්කම නෑවිලා ඒත් කෙල්ල දගලනව තව මගෙ එක එකිගෙ පුකට තදවෙල හොදටම ම්ටත් හොදටම මෝල් වෙලා ම ඒකිව තව තද කරගත්තා .මේකිට දැනිලා ද කොහෙද ඒකෙ ඇඹරෙනවා ඊට පස්සේ මම ආයෙත් එකී බෙල්ලෙන් අල්ලගෙන වතුර යටට කරගත්ත දැන් මම මේකිගේ ඉන වටේ අත් දෙක දාලා තව ටිකක් මගේ ඇඟට තදකරගෙ කරගෙන ඉස්සරහින් මගේ අත අරගෙන ගිහිල්ලා හුත්ත ඇල්ලුවා මේකයි ඇඹරෙනවා දැන් මේකිට ඩිංග ඩිංග මෝල් වෙනව කියල මට තේරෙනවා මං ඊට පස්සේ බ්ලව්ස් එක යටින් අතදාල මගෙ තන් දෙක එල්ලුවා . මේකේ දැන් දැඟලිල්ල අඩුයි ඒ අතරේ අතරෙ මම බැලුවා මගේ යාලුවෝ කොහෙද කියලා මගේ කෙල්ලගේ පස්සෙන් දුවනවා දැක්කා මගේ කෙල්ල කෙල්ල නවතින්නෙ නැතුව කැලේ ඈතට දිව්වා. උන් දෙන්න පේන්නේ පේන්නෙ නැතුව එයා යනකම් ඉඳලා මං සදුනි ඇදල අරගෙන තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා අනේ සදුන් අයියේ කියලා මේකි කෙඳිරි ගාන්න ගත්තා . මට හොඳටම මෝල් මම මේ කිව උඩට අරගෙන ගලක් උඩින් තියල තොල් දාන්න ගත්තා . ඊට පස්සේ මේකි අනිත් පැත්ත පෙරලගෙන කලිසම ගලවලා පෑන්ටියත් එක්කම පාත් කරා මේකිගේ ලස්සන සුදු පුක එලියේ මට ඉන්නම බෑ ඒ නිසා අනේ අයියා මොකද කරන්නේ මෙහි කෙඳිරි ගානවා කෙඳිරිගාද්දී මම ඇඟිල්ලක් මේකිගෙ පුක ඇතුලට තදකලා මේකි කෑහන්න හදනකොට කට තද කරල අල්ල ගත්තා . මේකි ඇස් දෙක පියාගෙන ඇඹරෙනවා මම කන්දෙකට දිව දාගෙන මේකි තව මෝල් කරා. මේකී දැගලුවට මෙකි අයින් වෙන්නෙ නෑ. එතකොට මට ඇතීන් ඇහුන මගේ කෙල්ල එපා එපා කියලා කෑ ගහනවා . මගෙ යාළුවා මගේ කෙල්ල අතින් ඇදගෙන එනවා ඒකි එන්නෙම නෑ. ඊට පස්සේ මම කිව්වා ඕකී උස්සන් වරෙන් කියලා මමත් සෙනුව ඇතෑරලා එතනට දිව්වා මම නෙතුලිව පිටිපස්සෙන් අත් දෙක දාලා උස්සල ගත්ත . මගේ මගේ කෙල්ල කෑගහනව අනේ මගේ ඇඳුම් තෙමේවි කියලා මම ඇහුවා ඇයි ඇඳුම් තෙමෙනවට බයද කියලා . ඊට පස්සේ ඒකි අනේ ඔව් කියලා කෑගහනවා . එහෙනම් ඇඳුම් ගලවමු කියලා බ්ලවුස් එක බලෙන්ම ඇදල ගැලෙව්ව . මම ඒකිව අල්ලගෙන උඩට ඇදගෙන ගිහින් ගල්තලාව උඩට අරගෙන ගියා . අරුන් දෙන්නටට කතා කරා වරෙන් මචන් මෙකිගෙ ලැජ්ජාව නැති කරන්න කියල. යාලුවට කිව්වා අත් දෙකෙන් අල්ලගන්න කියලා ඌ පිටිපස්සෙන් ගිහින් මගෙ කෙල්ල තද කරල අල්ල ගත්ත . උගෙ ඇගට තද කරල මම මගෙ කෙල්ලගෙ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්ත .මෙකි කෙ ගහනව එපා කියල මම මගෙ කෙල්ලගෙ බ්‍රා එක ඉස්සරහින් ඉරල දෙම්මා තන්දෙක එල්ලි එල්ලී ගැස්සෙනව මගෙ පයිය පුපුරන්න වගෙ. මගෙ කෙල්ල රේප් කරන ෆීලින්ග් එකක් ආවෙ මට මම මගෙ කෙල්ලගෙ කලිසම කකුල් දෙකට ගැලෙව්වා .මේකි පෑන්ටිය ගලවන්න දෙන්නෙම නෑ.මම ඒක යටින් අල්ලලා ඉරල දැම්ම මේකි හයියෙන් කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා අනේ එපා අනේ එපා කියලා .මම යාළුවගේ යාළුවගේ කෙල්ලට කිවුව නංගි ඇවිල්ල මේකේ කට වහගනින් කියලා .ඒකි මගේ කෙල්ලගේ කට තද කරලා අල්ල ගත්තා ඒත් ඒත් මේකේ ගිරිය යටින් කෑ ගහනවා මම ඊට පස්සේ මගේ කෙල්ලගෙ හ* * * * අත ගාන්න ගත්තා මගේ යාලුවත් පිටිපස්සන් මේකිගෙ පුක අතගානවා මේකේ දැඟලිල්ලයි ඇඹරිල්ල අඩු වෙන්නෙම නෑ මම මගේ කලිසම ගලවලා ප*** එලියට ගත්ත මගේ යාළුවගෙ කෙල්ල යාළුවොගෙ කලිසම් ගලවලා උගෙ ප*** එලියට අරන් උරන්න ගත්ත මට හොඳටම මෝල් මම ගිහිල්ලා මගේ කෙල්ල අනිත් පැත්ත හරවල දෙකට නමල අල්ල ගත්ත මගේ යාළුවට කිව්වා මේකිට කටට දීපන් කියලා දැන් මගේ කෙල්ල කොහොම වත් කට අරින්නෙ නෑ ඊට පස්සේ මම ආපහු මේක ඉස්සරහට ගිහිල්ලා මගේ යාලුව එක්ක පිටිපස්සට යැව්වා මම මේකිව නමල අල්ලගත්ත තදකරලා යාලුවට කිව්වා ඇරපන් මේකෙ පුකේ කියලා .යාලුවා කියන පරක්කුවට පුකට එක පාරටම පයිය දැම්මා මේ මේකි බුදු අම්මෝ කියලා විලාප දෙන්න ගත්ත .අනේ  කියන දෙයක් කරන්නම් අනේ නවත්තන්න අනේ නවත්තන්න මට රිදෙනවාමේකේ කෑ ගහන්න ගත්තා .

රවී දිගටම විනාඩි 10ක් විතර පුකේ ඇරියා දන් මගෙ කෙල්ල නෙතුලි ඇඩීම නවතිලා කෙදිරි ගානව විතරයි.රවී කෙල්ලව අතරලා ඉස්සරහට ආවා මම කිව්වා ඕකිට කටට දීපං කියලා මම එකේ පිටිපස්සට ගියා ගිහිල්ලා මගේ ප*** එකේ පුක එබුවා මේකට ඉතිං කෙළි ඉන්න බෑ වගේ ඇඹරෙනවා කකුල් දෙකත් පණ නෑ වගේ මං පුකෙ අරින කොට මගේ යාලුව ගිහිල්ලා කටට දුන්නා රවී කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන උගුරට යනකන් පොල්ල බැස්සුවා මේකිගෙ කට දෙපැත්තෙන් කෙල බේරෙනවා ඒක බලන් ඉන්න කොට මට තවත් හොඳටම මොල් මම තව හයියන් මේකිට පුකෙ ඇරගෙන ඇරගෙන ගියා ටික වෙලාවකින් මේකි ගැස්සීලා චූ යන්න ගත්තා අපි දෙන්නටම හිනා කෙල්ලට වූ යනකම් පුකේ ඇරපු හින්ද අපි දෙන්නට තව ආතල් කොහොම හරි මමත් විනාඩි පහළොවක් විතර මගේ කෙල්ලට පුකේම ඇරියා ඊට පස්සේ කෙල්ලව දන ගස්සලා මූණට මගේ බඩු ටික හැලුවා යාලුවත් ආපහු අතේ ගහලා උගෙ බඩු ටික කෙල්ලගේ මූන පුරා දැම්මා .

පස්සේ මම කෙල්ලගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලල නගිට්ටවල වතුරට අදගෙන ගියා.දන් නාමු කෙල්ල ටිකක් අමාරුවෙන් තමයි හිටියෙ මම කෙල්ලගෙ ඇග අතගගා කෙල්ල නෑව්වා කෙල්ල අමාරුවට අඩනව මට දුකත් හිතුන . මම කෙල්ල තුරුල් කරන් කිස් කරල කුක්කු අත් ගෑව රවි යයි සෙනූයි වතුරට බැස්ස සෙනුගෙ සෙක්සි ඇග දෙක්කම මට ආපහු නගින්න ගත්ත අපි හතර දෙනාම එකතු වෙල හුග වෙලාවක් නෑව මගෙ කෙල්ල ටික වෙලාවකින් මට දැන් සීතලයි කියල ගොඩට අවිත් රෙදි ඇද ගත්ත රවියත් ගොඩට යනගමන් අහුව ම නෙතීව එක්කන් යන්නද මවන් කියල මට හිතුන මූ මගෙ කෙල්ලගෙන් ආපහු ස්පක් ගන්න තමය හදන්නෙ කියල මමත් මෝලෙන් ඉන්න නිසා හා කිව්ව උන් දෙන්නම ඇදුම් අදන් ගියා.දැන් මමයි සෙනුයි විතරයි .මම සෙනු ළඟට ගිහින් සෙනූව තුරුල් කර ගත්තා ඒක අහිංසක විදියට මගේ දිහා බලලා හිනා උනා මම ඒකිගෙ ලස්සන තොල් දෙක උරන්න පටන් ගත්ත මේ දීගෙන ඉන්නවා කිසිම අවුලක් නෑ මම ඊට පස්සේ මේක බ්ලවුස් එක ගැලෙව්වා උඩට විසි කරල කලිසම ඇතුලට අත දැම්මා මෙකි අනේ අයියේ මට ඉන්න අමාරුයි කියලා ඇබරෙනව මම ඒකීව අරගෙන ආපහු ගොඩට ගිහිල්ලා ගලක් උඩ දිගාරල ඒකිගේ ඇදුම් ඔක්කොම ගලවලා හෙළු කරා මේකි කෙට්ටු උනාට හුත්ත පිම්බිලා තියෙනවා මාලු පාන් ගෙඩිය වගේ දැක්කම ලෙවකන්නමයි හිතෙන්නෙ මම සෙනූගෙ කකුල් දෙක අත් කරල හුත්ත ලෙව කන්න ගත්තා .ඒකි කකුල් දෙකෙන් මගෙ මූන තදකරගෙන ඉන්නවා කෙඳිරි ගගා කියනවා අනෙ අයියා මට කරන්නකො මට ඉන්න බෑ කියලා මම මගෙ පයියෙ ඒකිගෙ කටට එබුවා නංගි ටිකක් උරන්න පොඩි කටින් මගේ පයිය කටට අරගෙන උරන්න ගත්තා ඒකිගෙ කට චුටියි රෝසපාට තොල් දෙකක් තමයි තියෙන්නෙ මම සෙනුව දනගසසල මගෙ පය්ය ඒකිගෙ කට ඔබල ඔලුවෙන් අල්ලන් තද කරගෙන හිටිය.මෙකි හුස්ම ගන්න අමරු වෙන කොට දගලනව ම එහෙම විනාඩි පහක් විතර කරා.දන් මට හොදගානට නගලා පයියෙන් කෙල බේරි දිලිසෙනව . මම කෙල්ලව නෙගිට්ටවල ඩොගි ස්ටයිල් එකට හුකන්න ගත්ත මෙකි කෙදිරිගානව අස්සේ මට ඉන්න බෑ කියලා ටිකකින් මෙකි ගලකට හේත්තු කරල මගෙ පැත්ත හරවගෙන කකුලක් උස්සල මගෙ කරෙන් තියාගෙන මූන බලාගෙන කරන්න ගත්තා මෙකි අස් පියාගෙන කෙදිරි ගානව ටික වෙලාවකින් මෙකිට බඩු ගියා මටත් බඩු යන්න වගෙ එනකොට පයිය කටෙ ඔබල බඩු ටික කටේම ඇරිය .. ටිකකින් අපි ආයිත් වතුරට බැහැල නාගෙන කාර් එක පැතත්ට ගියා… රවි යයි නෙතුලියිත් ඇවිත් හිටියා.


ස්මාප්තයි 


💘💘💘💔💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

කතාව හොදයි නම් කියන්න

ලස්සන කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙන යන්න


පෝස්ට් එක like කරලා යාලුවන්ට බලන්න share කරන්න

Telegram channel එකට සෙට් වෙලා ඉදපල්ලා අලුතෙන් කතාවක් දාපු ගමන් උබලට දැන ගන්න පුළුවන්.

Telegram Channel :- https://t.me/+K4iWMfZOdLU0YWJ

Facebook Group :- https://www.facebook.com/profile.php?id=100083549220214&mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v

 



Comments

Popular posts from this blog

පුතාගේ බිරිඳ පළමු කොටස

විසේකාර ලේලිය

මගේ ලේලි