අක්කාගේ පෙට්ටිය කඩපු හැටි

අක්ගේ පෙට්ටිය කඩපු හැටි.. 



  මගේ නම අනුහස්. අපි ඉස්සර ආදියේ නුවර අපේ ගෙදර හිටියේ අමමයි තාත්තයි මල්ලියි අපේ අක්කයි මමයි. මේ සිද්දිය වෙන කොට මට වයස අවුරුදු 18යි. අක්කා කැම්පස් සිලෙක්ට් වෙලා හිටියේ ඉස්කෝලෙ ගියේ හොස්ටල් එකේ ඉදගෙන. අක්කා ඉගෙන ගන්න කාලෙම හිටියේ නැති නිසා නිවාඩුවකට ගෙදර ආවම විතරයි අපි අක්කව දකින්නෙත් අක්කා ආවම මට හරිම සතුටුයි. අක්කා ඇදුම් මාරු කරන වෙලාවට මම හොරෙන් බලාගෙන ඉඳපු වාර අනන්තයි. ඒ තරම් අපේ අක්කගේ ඇග ලස්සනයි සුදුම සුදුයි. මම අක්කියගෙ පැන්ටි ඉබින්න පුදුම ආසාවක් තිබුනෙ, දවසක් මම කාමරේට යන වෙලාවක අක්කා ගලවලා දාපු නයිටියක් ඇද අයිනේ තිබුනා. ඒක දෙකට තුනට වාගේ නවල තිබුන නිසා මම දිග ඇරියා, මෙ හීනෙකින්වත් නොහිතපු විදියට නයිටිය දිගඅරිද්දි පෑන්ටියක් තිබුනා

මම කොහොමත් අක්කගෙ පැන්ටියක් බලන්න ආසාවෙන්මයි හිටියෙ. මැද මලක් මහපු ලා කොලපාට පැන්ටියක් ගලවලා හොදන්න දාපු රෙදි ගොඩේ එයා හදිස්සියෙම ටවුමට ගිය නිසා රෙදටික හෝදන්න බැරි වුනේ. ඒකත් මගේම වෙලාව මම රෙදිටික අතරින් ලා කොල පාටට පෙනුන පෑන්ටිය අතට ගත්තෙ හරිම ආසාවෙන්. ඒ වෙනකොට මගේ මල්ලි හොදටම නැගලා රැ ඇදගෙන හිටිය නිසාවෙන් පැන්ටිය වූ එක සෙට් වෙන තැන හොදටම ජූස් වලින් තෙත්වෙලා එතන පාටයි වගේ. මම ආසාවෙන් එතන ලෙවකැවා. අමුතු රසක් එක්ක සෙවල ගතිය මගේ දිවට හොදට දැනුනා. මගේ මල්ලියව අතින් අතගාන ගමන් චූ සුවඳත් එක්ක ජූස් සුවදත් එනව පැන්ටියෙන් මට පාලනය කරගන්න බැරිම තැන මම ඊට පස්සේ මේ අක්කගේ පෑන්ටියේ චූ එක සෙට් වෙන තැනට යැවුවා. ඊට පස්සෙ මම තිබුනු තැනින්ම පැන්ටි එක තිබ්බා.

ඒ කතාව එතනින් ඉවර වුනා කියමුකො අක්කා පැයකින් විතර ගෙදර ආවා. ඇවිත් අර රෙදි ටික හෝදලා නාගන්න ලැස්ති වුනා, විදල මහන්සිත් නිසා, දැන් මාව ගැහෙන්න වගේ බඩු මාට්ටු වෙන්නයි යනනෙ කියල එයා ඊයේ රැ ඇදල ගලවල දාපු නයිටියයි පැන්ටියයි දෙක විතරයිනෙ එතන තිබුනෙත් මම අක්කා රෙදි හෝදන ටැප් එක ගාවට ගියා මමත් හෙමින් මුකුත් නොදන්නා ගානට එයා ගාවට ගියා අකකි එක පාරටම මගෙන් ඇහුවා ගැනු ළමයි නාන තැන බලන් ඉන්න ලැජ්ජා නැද්ද කියල මම ඒ පාර ගෙට ආවා. 

බලන් ඉන්න නම් ආස නිසා මම ජනෙල රෙද්ද පොඩ්ඩක් එහාට කරල බලාගෙන ඉදියා, අක්කා ගානක්වත් නැතිව පෑන්ටිය හෝදල දැමිමා, අක්කා නාලා සබන් ගාද්දි මම යන්තමි වගේ කකුල් වල කලව හරිය දැක්කා සුදුම සුදු පාටයි. අපේ අක්කා කොහොමත් සුදුයි. කොහොම හරි එදා රු අපි කැම කාලා නිදාගන්න සෙට් වුණා මට නිදාගන තැනක් නැ අක්කා ආපු නිසා,අක්කට කාමරේ දීලා මම බිම නිදාගන්න හදන කොටම අක්කා මට ඇඳට එන්න කියලා කතා කරා. මමත් ඉතින් හා කියලා ගියා, හවස ඉදන්ම හොදටම වහින නිසා ගොඩක් සීතලයි. මම රු නිදා ගන්න වෙලාවෙත් අක්ක හිටියා  වුනාට මල්ලිව පොඩිඩක් අතගෑව බයත් එක්ක. අක්කට අහැරුනොත් කියල මට නින්ද යන්නෙම නැ


මගේ මල්ලි හොදටම නැගිටල ඒ උනාට යට ඇදුමක් ඇදගෙන හිටියනිසා අවුලක් නැ. ටිකක් විතර රු වෙනකොට මට තෙරුනා අක්කට හොඳටම නින්ද ගිහින් කියලා මම හෙමිහිට පොඩියට හේත්තුවක් දැමිණි. මගේ මල්ලිය නැගිටල නිසා පොඩියට ජැක් එකක් ගැහුවට අක්කගෙ පසස පැත්ත තට්ටමේ විදින නොවදින ගානට වගේ, එත් බයක් දැනුත් ඒ වුනාට අක්කගෙ කිසිම වෙනසක් දැනුනෙ නෑ මටත් ඉතින් ආසාවේ බෑ. මම පැයක් විතර එහෙම ඉදලා තව ටිකක් ලගට කරලා තද කරලා තියා ගත්තා. මගේ මල්ලිය දෙකට කැඩෙන්න තරමි ලොකු වෙලා දැන්නම් මට අක්කගෙ පස්ස පැත්තෙ රස්නෙ හොදටම දැනෙනව. මම එහෙම ටික වෙලාවක් හිටියට පස්සසෙ මට දැනුන අක්කට ඇහැරිලා වගේ කියල ඒත් මට හොදටම බයත් එකක අක්ක ඇහැරිලා උනාට කිසිම වෙනසක් පෙන්නුවෙ නැ.

මම හෙමිහිට මගේ ෆ්‍රෑන්ක් එක පහලට කරලා එලියට අරගත්තා හොදටම ලොකුවෙලා මම සරමෙන් එලියට අරගෙන කෙළින්ම අක්කගෙ පුකටම තිබ්බා ආසාවේ බැ දැන්නම් අක්කාත් පොඩිඩක් විතර ඇබරෙනව මට තේරුනා, අක්කත් වැඩේට ටිකක් විතර කැමති වගේ කියල මට දැනුනා ඔය විදියට පැය තුනක් විතර මම ඉදියා අන්තිමටම මම අනිත් පැත්ත හැරුනා මගේ එකට හොදටම දැනුනා අක්කගෙ පස්ස පැත්තෙ සනීපය, අක්කි පැන්ටිය ඇදල කියල මට තේරුනා, මට පොඩිඩක් විතර ලික් වුනාත් එක්ක.


මම ආයෙම ටික වෙලාවකින් අක්කගෙ ඇඟ පැතතට හැරුණා.


අක්කාගෙ පස්ස පැත්ත අල්ලන්න තරම් ආසයි. ඒ වුනාට බයයි. මම ආයෙම හෙමිහිට අක්කගෙ පස්ස පැත්තට මගේ මල්ලි තියල පොඩිඩක් විතර ලගට කරා මේ පාරනම් තිබ්බේ නිකංමයි සරමත් පහලට කරලමයි

 ටික වෙලාවකින් අක්ක මගේ එකට එයාගේ තට්ටම් දෙක අතරට වෙන්න වගේ ටිකක් හැරෙනව මට තේරුණා. දැන්නම් අක්කි ගේ පුකේ පලුදෙක අතරට හොදටම හේත්තු වෙලා කියල මට දැනෙනව. මම හෙමිහිට හෙමිහිට අක්කගේ නයිටි එක ඉස්සුවා. එයා ගානක් නෑ වගේ ඉදිය. මට තේරුනා අක්කත් වැඩේට කැමතියි වගේ කියල එත් මට හරියටම විස්වාසයක් නැති නිසා හෙමිහිට තමයි වඩේ කලේ


මම අක්කගෙ නයිටි එක ටිකෙන් ටික උස්සලා පස්ස ගාවටම ගත්තා දැන්නම් අක්කිගෙ පස්ස පැත්ත සම්පූර්නයෙන්ම එලියේ, මමත් මලලිය අක්කගෙ පස්ස පැත්තට තියාගෙන තද කරන් හිටියා. දැන්නම් අක්කා ඇහැරිලා කියල මට තේරුණා. අක්කාගෙ පස්ස හරියට ස්පොන්ච් වගේ, මස්ගොඩක් විතරයි. මම හෙමින් සැරේ මගේ අත අක්කගේ කකුල උඩින් තිබ්බා මට දැන් යන්න වගේ ඒ උනාට කොහොමහරි පාලනය කරගෙන ඉන්නවා කියලා හිතාගත්තා, හෙමිහිට මම අක්කගේ කලව හරිය අතාගාන්න හැදුව විතරයි. අක්කා ගැස්සුනා වගේ උනා. මම පුදුම විදියට බිය වුනේ මගේ සරමවත් ඇගේ නැ දැන් එහෙන්ම මම අත තියාගෙන ම හිටියා දැන් අක්කාත් වැඩේට් කැමති වගේ. මම ගොඩක්ම ආසාවෙන් අක්කගේ කකුල අතගැවා. අක්කත් ඇබරෙනවා ආසාවෙන් 


මගේ අත මම අක්කගෙ කකුල් දෙක ඉස්සරහ පැත්තට ගෙනිච්චා. පැටිය හොදටම තදවෙන්න ඇදල තිබුනා අක්කා කෙදිරිගානවත් එක්ක මට පුදුම තරම් ආසයි දැන්නම්. මගේ අත අක්කිගේ කකුල් දෙක අතරට යනකොට පුදුම තරම් සතුටක් මට දැනුතා. පැන්ටිය හොදටම තෙත් වෙලා. ජූස් ගිහින් හොදටම පැන්ටියෙන් පිටට එන්න තරම්. ඒ කියන්නෙ මුල ඉදලම අක්ක මගෙන් සැප අරගෙන පෙන්නුවේ නැති උනාට, හෙමිහිට මම අක්කගේ චූ එක පැන්ටියට උඩින් අතගැවා අක්කත් මගේ පැත්තටම පෙරලුනා වගේ උනා. මම හොදට වූ එක අතගැවා. මම අක්කගේ මුන ඉබින්න පටන් ගත්තා. ඒ ගමන්ම හෙමිහිට තොල් දෙක  උරන්න පටන් ගත්තා ටික වෙලාවකින් අක්කත් මගේ තොල් උරන්න ගත්ත දැන් අක්කටත් ඉවසගෙන ඉන්නම් බැ කියල මට තේරුණා අක්කා මට ඕනම දෙයක් කරන්න වගේ හිටියා.


එක පාරටම අක්කා මගේ දිව උරන්න පටන් ගත්ත. මගේ කට ඇතුලටම කට දාලා දිව උරන්න ගත්තේ. මට තේරුනා අක්කටත් හොදටම සැප දැනිලා කියලා. මම ඒ වෙනකන්ම පැන්ටියට පිටින් තමා අතගාගා හිටියේ. එත කොටනම් පැන්ටිය හොදටම තෙත්වෙලා සෙවල ගතිය හොඳටම තියනව. මම එක පාරක් අත අරගෙන ලෙවකෑවත් එකහක අක්තියගේ වූ එක හොදටම ලොකු වෙලා පිඹිබිලා පැලෙන්න තරම්. මම හෙමිහිට හෙමිහිට අක්කියගේ පෑන්ටියෙ දාරය ඇගිලි තුඩු වලින් එහාට මෙහාට කරා, චූ එක පුරාවට කෙස්ගස් පිරිලා මම හෙමිහිට මගේ ඇගිලි තුඩු වලින් පිරිමැද්දා අක්කියා ඇබරෙනවා, ආසාවට මම තද වෙන්නම තුරුලු කරගත්තා මටත් හරිම ආසයි. මම හෙමිහිට අකිකියගේ පැන්ටියට උඩින් අත දැම්මා කෙස්ගස් අතරින් මම ඇගිලි වලින් හොඳට පිරිමැද්දා. ඒ අතර මම අක්කියගේ අත අරගෙන මගේ මලලියා ගාවින් තිබ්බා. මම අක්කියගෙ අතින් අල්ලලා මගේ ටොපා උඩට පහලට කරා අක්කිය මගේ එක අල්ලනකොට පුදුම සනීපයක් තමා මට දුනුනේ.


මම හෙමිහිට අක්කියගෙ කුක්කු එක ඉබින්න ගත්තා නයිටියට පිටින් හරියට තැබිලි ගෙඩි දෙකක් එගේ ඒවා ලොකුවෙලා පිම්බිලා ඇවිත්. බ්‍රාරා එකත් ඇඳලා නැති නිසා හොදට අතට අහූ වෙනවා. මම මාරුවෙන් මාරුවට අත ගාගා ඉබින්න පටන් ගත්තා, අක්කියත් කෙදිරිගානව හොදටම. මම මගේ අත ආයෙමත් පැන්ටිය ඇතුලට දැම්මා අක්කියගෙ චූ එක හොදටම තෙත්වෙලා හරියට ජෙලි පැකට් එකක් වගේ ලාවට වගේ රස්නයකුත් තිබුනා මම හෙමිහිට දබර ඇඟිල්ලෙන් හරියටම චූ එකේ තොල් දෙක මැදින් පහලට යැවුවා විතරයි අක්කිය එකපාරටම ආනේ රත්තරං කිවුවා මට මතකයි. මම ආයෙමත් ඇගිල්ල උඩට අරගෙන සිනිදුවට මැඇටය වටේට අතගැවා. හොදටම තෙත් වෙලා හින්ද නිකන්ම ලිස්සල යනව, චූ එකේ තොල් දෙකත් එක්කම හොදට අතගාන අතරෙ අනිත් අතින් කුක්කු දෙකම එලියට ගත්තා. ඒවා


පුපුරන තරමට ලොකුවෙලා මම මගේ දිවෙන් හෙමිහිට අක්කියගෙ තනපුඩුව ලෙව කැවා. ඒ අතරේ උරනවත් එක්ක. අක්කිය මගේ මූන පපුවට කියල තද කරගත්තා. මම ඒවා උරා බොනකොට අක්කි ඇබරෙනවා මම අක්කියගේ තන දෙක මාරුවෙන් මාරුවට උරන්න පටන් ගත්තා, හෙමිනිට ලෙව කනකොට කෙදිරි ගැවෙනවත් එකක හෙමින් සැරේ අක්කියගෙ පැන්ටිය පහලට කරලා ගලවලා දලා අක්කියගේ කකුලත් මගේ ඇගට උඩත් තියා ගත්තා, දැන් අක්කියගෙ නංගියව මට හොදටම අතගාන්න පුලුවන් ජූස්වලින් නංගියා නෑවිලා . මම අක්කියගෙ නයිටි එකත් ගලවල දැමිමා දාඩිය දාලා වගේ දැනුන නිසා දැන් අපි දෙන්නම අමු හෙලුවෙන් උපන් ගෙයි ඇදුමි පිටින්. මම අක්කියගෙන් ඇහුව සනීසයිද කියල අක්කිය හම් කිවුවා විතරයි වෙත මුතුත්ම කිව්වෙ නෑ.


 ඒ තරමටම අත්තියට ජුස් ගිහින්.


මම හිමිහිට පාත්වෙලා අක්කියාගේ චූ එක ඉබින්න ගත්තා චිතරයි. මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා තල්ලුකරලා දැම්මා. මට ඒ දනුන සුවද නම් කියන්න වචන නැ තනිකරම ජූස් සුවද විතරමයි. මම ආයෙමත් චූ එක ඉබින්න පටන් ගත්තා. හිමිහිට දිව පහලට යවල මෑ ඇටේ දිවෙන් කිතිකැවුවා. අක්කියා ගේ ඇග උඩට ඇදෙනව මට දැනෙනවා මම හොදට චූ එක ලෙවකන ගමෙන් උරන්නත් පටන් ගත්තා මට දැනෙනව ලා රසනෙට ජුස් එනකොටම ඒ වෙලාවට අක්කිය ඇග ගැස්සිලා වගේ යනව, මම හිමිහිට චූ එක ඇතුලට දිව යවන්න හැදුවට යන්නෙම නෑ තදට තියනවා චූ එක ඇතුල - මම හෙමිහිට . අනිත් පැත්තට කැරකිලා මගේ මල්ලිය අක්කියගෙ කට ලගට කරලා උරන්න කිවුවා මුලඳිතම් කැමති උනේ නෑ එත් එයාගේ කට ගාවින් මගේ මල්ලිය තියල මම අක්කියගේ චූ එක ආයෙමත් උරන්න පටන්ගත්තා. ටික වෙලාවක් මෙහෙම උරද්දි මගේ මල්ලියගේ අමුතු සනීප ගතියක් ආවා, බැලින්නම් අක්කිය මගේ එක කට ඇතුලටම දාගෙන උරවනවා. ඒ උනාට තොප්පිය පස්සට කරල නැ. මම හෙමිහිට එක කරන හැටි කියලා දුන්නා මගේ ටොපාගෙ රෝස පාට ටික අක්කිය දිවෙන් හොදට කිති කවකවා උරනවා. මමත් අක්කියගේ පුසිව උරනව. මෙහෙම අපි පැය දෙකක් විතර ඉරුවා අක්කියගෙ ඇගට පන නෑ වගෙ මට දනුනා මටත් යන්න එන වාර අනන්තයි එත් මම කොකොම හරි පාලනය කරගගන හිටියා.


මගේ මල්ලියව මේ අක්කියගේ තන්දෙක් 2කෙ ඇතිල්ලුවා, ටික වෙලාවක් එහෙම කරල නිපල් එකේ කෙල ගලා අක්කියගෙ නිපල් එක උඩ ඇතිල්ලුවා. අක්කිය මාව බදාගෙන කිස් කරන එකමයි වැඩෙ මගේ පයිය අක්කියගේ පුසි ගාවට කරල කකුල් දෙක අතර තියල උඩට පහලට කරා ටික වෙලාවකින් මම අතට කෙල බිදක් අරගෙන අක්කියගේ පූසිව නැව්වා. දන්  හොදට ලිස්සනව කකුල් දෙක අතර එහෙම කරන ගමන් මම හොඳට තොල ඉරුවා, අක්කිය මගේ දිව ඉරුවා මට දෑනෙනවා අක්කියගේ ප්‍රසිගෙන් ජුස් ගලනව ඒ කියන්නේ අක්කි සතුටුවෙලා මම තව හයියෙන් කකුල අතර මගේ පයිය උඩට පහලට කරා මේ විදියට අපි පැය දෙකක් විතර කරා, දැන් නම් මට බඩු යන්නමයි එන්නේ ඒක පාරටම මට  ගියා දැනෙනවා, දැන් නම් ඇගට පනත් නෑ වගේ ඒ තරම් එයාට බඩු ගිහින් ඔහොම ඉන්න අතර මම මගේ මල්ලියගේ පයියේ රෝසපාට ඔය ටික විතරක් ඇතුලට යව යව හිටියා එතකොට ගොඩක් තද නිසා අක්කිය කෙදිරි ගාමින් රිදෙනව


රසත්රන් අවු අනේ කියනවා. මගේ පයියත් හොදටම නැගල යකඩයක් වගේ ආයෙත් දැන් අක්කියගෙත් ලා රස්නේ ජූස් අතර මගේ මල්ලිය හොදට  ලිස්සන ව, ඒ වුනාට මම අක්කියගෙන් කෙල දිකක් ඉල්ලගෙන මගේ පයියෙ ටොපාගෙයි අක්කා ගෙ පූසිගෙ තොල්දෙකයි හිලෙයි මැ ඇටෙයි


හොදට ගෑව එක පාරටම අපි අපේ සිහින ලෝකවල තනි උනෙත් ඒ වෙලාව තමයි. අක්තිය එක පාරටම අනෙ රත්තරන් ආවු කිවුවා මගේ පයිය අක්කියටක් ජුස් පිරුණ පුසිගේ ඇතුලටම ගිහිල්ලා ඒ්ත් ටිකක් විතර රිදුනට පුදුම සනීපයක් ඇතුනේ ඒ වෙලාවෙ හොදටම ජූසුයි කෙලයි නිසා තදකරන කොට ඉබේම වගේ අක්කියගෙ පෙට්ටියත් කඩාගෙනම මගේ පයිය ඇතුලට ගිහින්,


මම මගේ මල්ලියට ඒවෙලේම එලියට ගත්තා හැඳුවට අක්කිය කැමති උනේ නෑ අනෙ ගනන එපා රත්තරන් මෙහෙම තියෙන්ත දෙන්න කිවුවා අක්කි ආසාවෙන් ඇබරෙනවා කෙදිරිගා ඇස්දෙකත් බාගෙට පියවිලා. මම හයියෙන් මගේ පයිය උස්පාත් කරකර පැයක් විතර කරා, ඒක ඇතුලට යන කොට දැනෙක සැප වචන වලින් කියන්න බැ ඊට පස්සෙ අක්කියගෙ කකුල් දෙක පලල් කරලා ලගට අරගෙන ආයෙත් අතුලට දැම්ම පුදුම සැපක් තියන්නේ. අක්කි එකම හයියෙන්ම කෙදිරිය ගාල ඇගත් එක්ක මං වෙව්ලලා ගියා, මට තේරුනා අක්කියට  ගියා කියල දැන් මටත් බඩු යන්නයි එන්නේ ආයෙමත් හිමීට කරන ගමන් තන්දෙකක් මාරුවෙක් මාරුවට ඉරුවා අන්තිමට මම බැරිම තැන. මගේ එක. එලියට අර ගෙන අක්කියගෙ බඩ උඩින් තියලා මගේ කැරි අක්කියගේ තන්දෙකට  දැම්ම. මම අක්කියගේ පැන්ටිය අරගෙන කැරි ඔක්කොම පිහිදුවා. පයියත් හොදට පිහිදුවා කෙලයි ජූසුයි වලින් පිරිලා අපි තුරුලු වෙලා එළිවෙනකන්ම නිදාගත්තා.


උදේ නැගිටල ඇදුම් හොයනකොට තමා පැන්ටිය දැක්කේ. ඒකෙ තැනින් තැන ලේ ගැවිලා. අක්කියගේ පෙට්ටිය කැඩුනේ එදා තමයි. ඒ වෙනකන් අක්තිය පූසියා ඇතුලෙ ඇගිල්ලක්වත් දාල තිබුනෙ නැ අපි ආයමත් දෙන්නම බදාගෙන ඇදේ පෙරලිලා තොල් උරන්න පටන් ගතතා මම අක්කියගෙ නයිටියට ඇත්දලා කිස් එකක් නලලට දුන්නා, අක්කියත් මාව කිස්කරා අතිවෙක් ම අක්කියගෙ චූ එක ආදරෙන් උරලා අතේ පාරක් ගහල කැරිටිකත් එන්න යන කොටම අක්කියගෙ කටට දීල උරන්න කියල දුන්නා මට කැරි යන කොටම අක්කිය හයියෙන්ම ඉරුවා. මට මාර සනීපයක් දැනුනා මමත් එවෙලෙ අක්කියගේ පුසියේ මේ මල අතගාන්න අමතක කරේ නෑ අක්කියගෙ කට මගේ කැරිවලින් පිරිලා එයා ඒ ටිකට මෙකක්ද  කරන්නේ ඇහුවා මම කිවචා ගිලින්න කියලා එයා ඊයා කියලා ආයෙම පැන්ටියටම දැම්ම. අපි ගොඩක් වෙලා තුරුලුවෙලා ඉදලා එලියට ආවෙි


නිමි...................!


💘💘💘💘💔💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
කතාව හොදයි නම් කියන්න

ලස්සන කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙන යන්න

පෝස්ට් එක like කරලා යාලුවන්ට බලන්න share කරන්න
Telegram channel එකට සෙට් වෙලා ඉදපල්ලා අලුතෙන් කතාවක් දාපු ගමන් උබලට දැන ගන්න පුළුවන්.

Telegram Channel :- https://t.me/+K4iWMfZOdLU0YWJ


Comments

Popular posts from this blog

පුතාගේ බිරිඳ පළමු කොටස

විසේකාර ලේලිය

මගේ ලේලි