පුර්ණිමා අක්කා


 පුර්ණිමා අක්කා




මගේ නම ලවන්.. මගේ ගෙවල් ගාල්ලේ.. මේ වෙනකොට මට වයස අවුරුදු 19ක් වෙනවා..  ඉතින් අපේ ගෙවල් වලට එහා පැත්තේ ගෙදරක් තිබුනා කුලියට දෙන.. ඉතින් මේ ගෙදර හිටපු අය අයින් වෙලා ගියාට පස්සේ ඒ ගෙදරට අලුතෙන් ජෝඩුවක් පදිංචියට ආවා.. ඒ ආව අක්කගේ නම තම පුර්ණිමා.. 


ඒ අක්කගේ වයස ඒ වෙනකොට අවුරුදු 26 ක් විතර, එයාගේ හස්බන්ඩ් කන්ස්ට්‍රක්ෂන් කම්පැණී එකක සුපවයිසර් කෙනෙක්. එතකොට පොඩි බබෙක් හිටියා එයාලට.. ඉතින් ටික කාලයක් යනකොට මේ අක්කා අපේ ගෙදරත් එක්ක මාර විදිහට ෆිට් වුනා.. ඉතින් එයා අපේ ගෙදර තමා ගොඩක් වෙලාවට ඇවිත් ඉන්නේ.. මාත් අක්කා එක්ක හොදට ෆිට් වෙලා හිටියේ මොකද අක්කා පොඩි එක්කෙනා මට දීලා තමා ගොඩක් වෙලාවට එයාගේ ගෙදර වැඩ එහෙම කරගත්තේ..

ඉතින් දවසක් අපේ අම්මා එක්ක අක්කගේ විස්තර කතා වුනාට පස්සේ තමා දැනගත්තේ අක්කට ඉංග්‍රීසි වලට ඩිප්ලෝමා එකක් තියෙනවා කියලා.. ඉතින් අපේ අම්මා පුර්ණිමා අක්කට කිව්වා අපේ කොල්ලට පොඩ්ඩ්ක් උගන්වන්න බැරිද කියලා.. අක්කත් ඉතින් හරි අවුලක් නෑ එයත් ගෙදරනේ ඉන්නේ කියලා ඇවිත් උගන්වන්න ගත්තා..


අක්කා ගැන කිව්වොත් එයා සාමාන්‍ය ගානට සුදු බැලුවාම ආදරේ හිතෙන ලස්සන කෙනෙක්..උස අඩි 05 යි අගල් 02 ක් වගේ.. ඇගනම් ගානට තිබුනා එයාගේ... අක්කා ඉතින් උගන්වන වෙලාවට එහෙම මම අක්කගේ ඇග දිහා බලාගෙන මෝල් වෙලා හිටපු වෙලාවල් ගොඩක් තිබුණා.. සමහර වෙලාවට අක්කා ඇදන් එන ඇදුම් වල අස්සෙන් එයාගේ තන් දෙකේ කානුව එහෙමත් පේනවා.. අම්මෝ ඒ වෙලාවට නම් මගේ මල්ලි පැටියට ඉන්න බැරිවෙනවා.. සමහර වෙලාවට අක්කටත් නෝට් වෙනවා මගේ මේ වැඩේ.. හැබැයි එයා මුකුත්ම කියලා නම් නෑ..


ඉතින් ඔය විදිහට මාස 2ක් විතර කාලයක් ගියා.. මේ වෙද්දි අක්කා දවල්ට අපේ ගෙදර එනවා ෆිල්ම් බලන්න එහෙම, එයාටත් ගෙදර තනියම ඉන්න කම්මැලියිනේ ඒක නිසා අපේ ගෙදරම තමා එයාගේ හස්බන්ඩ් එනකල් ඉන්නේ.. හවස 03 ට වගේ ලමයා මට බලාගන්න කියලා එයා යනවා නාලා උයලා එහෙම එන්න.. ඔය විදිහට තමා අපේ දවස් ටික ගෙවුනේ..


ඊට ටික දවසකට පස්සේ අපේ අම්මා ලග වැඩපොලකට වැඩට ගියා එයාටත් ගෙදර ඉන්න කම්මැලියි කියලා.. මොකද මේ වෙද්දි ආර්තිකෙත් අවුල් නිසා තාත්තගේ පඩිය විතරක් මදිනේ.. ඒක නිසා තමා අම්මත් වැඩට ගියේ.. ඉතින් දැන් දවල්ට අක්කයි මායි විතරයි ගෙදර.. මම ඉතින් අක්කා එක්ක ෆිල්ම් බලද්දි ටිකක් සෙ@ක්ස් සීන් යන කෑලි තියෙන ෆිල්ම් එහෙම තමා දැන් දාන්නේ.. ඒවා යනකොට අක්කා හිනාවෙවි ඉන්නවා. මගේ නම් පොල්ල හොදටම කෙලින් වෙනවා..මම ඉතින් බාත්රෑම් එකට ගිහින් අතේ පාරක් ගහගෙන එනවා.. අක්කටත් වැඩේ නොන්ඩි ඇති ඉතින් කොච්චර හේදුවත් සුවද එනවනේ ටිකක් හරි අන්තිමට ලීක් වෙන ටිකෙන්..

ඉතින් ඔය වගේ ආතල් එකේ ඉන්න කාලේ තමා කොරෝනා ආවේ.. ඒකෙන් පස්සේ ගෙවල් වලින් කොහෙටවත් යන්න බැරි නිසා ගෙදරටම වෙලා හිටියා අපි.. අක්කත් ඈත ඉදන් කතා කරා විතරයි ලගට ආවේ නෑ.. ඉතින් කොරෝනා සීන් එක අඩු වුනාට පස්සේ තමා ආයේ අක්කා අපේ ගෙදර එන්න පටන් ගත්තේ.. කොරෝනා වලින් පස්සේ අක්කගේ හස්බන්ඩ්ට  සති දෙකක් අනිවාර්යෙන්ම එහේ නතර වෙන්න ඕන කියලා. ඉතින් ඒක නිසා අක්කගේ හස්බන්ඩ් එන්නේ දැන් සති දෙකකට සැරයක්..


ඉතින් ඒක හින්දා අපේ අම්මා කිව්වා අක්කට අපේ ගෙදර රෑට ඉන්න එන්න කියලා මොකද එයයි ලමයි විතරනේ තනියම ඉන්නේ.. මට තමා එකෙන් හොදටම සතුටු හිතුනේ.. මොකද අක්කව දැන් ගෙදරටම ගෙනත් දීලානේ.. ඉතින් ඊට පස්සේ අක්කා පොඩි එක්කෙනාට සෙල්ලම් කරන්න හුලං පුරවලා හදලා පොඩි ස්විම්න් පුල් එකක් ගෙනාවා. ඒක පොඩි කිව්වට ලොකු තුන්දෙනෙක්ට විතර ඒකේ ඉන්න ඉඩ තියෙනවා.. 


කොහොම හරි අපි දවල් දවසක ඕකට වතුර පුරවලා චුටි බබයි අක්කායි මායි සෙල්ලම් කරන්න ගත්තා.. අක්කා ඇදලා හිටියේ කලිසමකුයි අත් නැති ස්කිනියකුයි.. එයා ගෙදරට ගොඩක් වෙලාවට අදින්නේ ඒ වගේ ඒවා.. ඉතින් අක්කා එකපාරම මගේ ඇගට වතුර ටිකක් ගැහුවා.. මමත් ඒ පාර අක්කගේ ඇගට වතුර ගහන්න පටන් ගත්තා.. අපි දෙන්නා දැන් යුද්දේ වගේ.. පොඩි බබාට හරි සතුටුයි.. පොඩි බබා හිනාවෙනවා අපි දෙන්නා දිහා බල බල..


දැන් අක්කගේ ඇදුම තෙමිලා ඇගටම ඇලවිලා බ්රා එකේ ඇතුල තියෙන විදිහටම පේනවා..ඒ වගේම අක්කගේ පෑන්ටියත් උඩට ඉස්සිලා ඒකත් දැන් මට පේනවා..ඒක රෝස පාට එකක්. මම හිටියේ ටී ෂර්ට් එකක් නැතුව.. හැබැයි යටට ඇදලා හිටියේ. නැත්නම් ඒ වෙද්දිත් මගේ නැගලා තිබුණ පොල්ල කලිසම අස්සෙන්ම එලියට එනවා..


මේ වෙලාවේ මම හොදටම මෝල් වෙලා හිටියේ ඉතින් මොනවා හරි වෙන්න කියලා හිතාගෙන පොඩි අඩියක් ඉස්සරහට තියන්න කියලා බැලුවා..මම ඒ පාර අක්කගේ පපුවට වතුර ගහනවා වගේ ගහන ගමන් අක්කාගේ තන් දෙකට හිමිට ටච් එකක් දැම්මා... අක්කයි බබයිත් හිනාවෙනවා.. මගේ අත වැදිලා දෙපාරක්ම අක්කගේ තන් දෙක ගැස්සිලා ගියා.. දෙවනි පාරනම් අක්කා වල් බැල්මක් මට දැන්මා කියන්නේ මාව පිච්චිලා ගියා වගේ උනා.. 


ඒ සිග්නල් එකට පස්සේ මම ආයේ පාරක් හොදට තන් දෙකේ අත වදින්න වතුර පාරක් දැන්මා එයාට.. එයා දැන් මගේ දිහා බල බල ඉන්නවා ගානක් නැතුව.. මේක ඇතුලේ බබාගේ ප්ලාස්ටික් සෙල්ලම් බඩු එහෙමත් ගොඩක් දාලා තිබුනේ.. ඉතින් අපි දගලද්දි මේවා මේක වටේම යනවා.. මගේ කකුල් දෙක ගාව ඒ වගේ ප්ලාස්ටික් සෙල්ලම් බඩුවක් ඇවිත් තිබුනා එතකොට.. අක්කා එකපාරම ඒක ගන්නවා වගේ වතුරට අතදාලා මගේ කලිසම උඩින් පොල්ල අල්ලලා ආහ් සෙල්ලම් බඩුව ලොකුවෙලා තියෙන්නේ මොකද දන් නෑ කියලා කිව්වා.. මම කිව්වා අක්කාව දැක්කට පස්සේ කාටද නගින්නේ නැත්තේ කියලා.. එහෙමම මම අක්කගේ ලගට ගිහින් කුක්කු දෙක හිමිට මිරිකන ගමන් අක්කගේ තොල් වලට මගේ තොල් ලං කලා.. අක්කත් හරියට වැස්ස දැකපු කාන්තාරේ වගේ එක පාරම මගේ ඇගේ එල්ලිලා තොල් දෙක උරන්න ගත්තා පොල්ලත් කලිසම උඩින් අතගගා.. ටිකක් වෙලා යද්දි පොඩි බබා හිනාවෙන්න ගත්තාම තමා අපි දෙන්නා පියවි සිහියට ආවේ.


ඊට පස්සේ අක්කා පොඩි බබා අරගෙන ගිහින් හෝදලා එයත් හෝදගෙන බබාට කවලා නිදිකෙරෙව්වා.. මාත් වොෂ් එකක් දාගෙන කලිසමක් ඇදගෙන ඇවිත් ටිවි බල බල හිටියේ..  දැන් නිකන් අක්කගේ මුණ බලන්නත් ලැජ්ජයි වගේ.. අක්කා බබා නිදි කරවලා මම ඉන්න පැත්තට ආවා. ඒ ඇවිත් මගේ ඔඩොක්කුවෙන් වාඩිවෙලා මගේ තොල් දෙක උරන්න ගත්තා එකපාරම..මාත් මොල් වෙලා අක්කාගේ තන් දෙක මිරික මිරික ලිප්ස් උරන්න ගත්තා..  ඊට පස්සේ මල්ලි දොර වහලා එන්න කියලා අක්කා මාවත් එක්කගෙන මගේ කාමරේට ඇවිත් මාව ඇද උඩට තල්ලු කරලා මගේ කලිසම උඩින් අත ගගා ආහ් ආයේ ඇහැරිලා නේද කියලා මගේ කලිසම ගැලෙව්වා..මම යට කලිසමක්  ඇදලා හිටියේ.. අක්කා ගෙදර එන්න ගත්තට පස්සේ තමා මම ගෙදරට අන්ඩර් වෙයාර් අදින්නේ..මොකද නැගලා තියෙනවා අක්කා දැක්කොත් කියලා තමා එහෙම අදින්නේ.. අක්කා ඊට පස්සේ කියනවා මම නිසා නේද මේ අන්ඩර් වෙයාර් අදින්නේ කොල්ලා කියලා.. මම ඔව් කියලා කිව්වාම පව් මේ මල්ලි පැටියා හිර වෙලානේ කියලා මගේ යට කලිසම ගලවලා දාලා පොල්ල එලියට අරන් අතේ ගහන්න ගත්තා.. ඒ කාලේ වෙද්දි මගේ පොල්ල අගල් 6ක් වගේ දිගයි..  


අක්කා කියනවා වයසින් පොඩි වුනාට අයියාගේ එකට වඩා මේක ලොකුයිනේ කියලා.. මටත් හරි සතුටුයි එහෙම කිව්වාම.. එහෙම කියලා අක්කා මගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා ලොලිපොප් එකක් උරනවා වගේ.. මාර සනීපයි.. මට කෙදිරිගෑවෙනවා උරද්දි.. අක්කා වැඩ දදා කෙල බේරෙන්න මගේ පොල්ල විනාඩි 05ක් වගේ හොදට ලෙවකාලා ඉරුවා.. ඊට පස්සේ මගේ කකුල් දෙක ගාව තිබ්බ කලිසම අයින් කරලා මගේ ලගට ඇවිත් ආයේ තොලක් දාලා අක්කාව සතුටු කරන්නේ නැද්ද කියලා ඇහුවා මගෙන්..


මමත් අක්කව එහෙමම ඉද්දි උඩට ඇවිත් අක්කාගේ ඇදන් හිටපු ගවුම ගලවලා දැන්මා.. දැන් අක්කා ඉන්නේ බ්රා එකයි පෑන්ටියයි පිටින්. මාර ලස්සනයි එයා එහෙම ඉද්දි.. ඊට පස්සේ මම අක්කාගේ බ්රා එක උඩින්ම තන් දෙක මිරික මිරික ඉබින්න ගත්තා.. ඒ වගේම එයාගේ බෙල්ලත් මම දිවෙන් ලෙව කකා ඉම්බා..අක්කාගේ බෙල්ල ලෙවකද්දිනම් අක්කා මාව හයියෙන් බදාගන්නවා ඇග හිරිවැටෙන නිසා.. මෙහෙම කරලා මම අක්කාගේ බ්රා එකේ හක් පන්නලා කුක්කු දෙක එලියට අරගත්තා.. නිපල් දෙක ගාව ටිකක් ලොකු රවුමක් තිබුනට අක්කාගේ තන් දෙක මාර ලස්සනයි.. මම එහෙමම නැමිලා කුක්කු දෙක උරද්දි කිරි එනවා හෝ ගාලා.. අක්කා කියනවා කමක් නෑ මල්ලි බොන්න ආයේ පිරෙනවා දැන් බබාට දුන්නා කියලා..


මාත් ඉතින් ආසාවෙන් අක්කගේ තන් දෙක උර උර ගොඩක් වෙලා කිරි බිව්වා.. ඊට පස්සේ මම අක්කාගේ බඩ ලෙවකන්න ගත්තා.. අක්කා කෙදිරි ගානවා දැන්..ඊට පස්සේ එහෙමම යටට ඇවිත් අක්කා ඇදගෙන හිටිය පෑන්ටිය උඩින් හුත්ත ලෙවකන්න ගත්තා.. දැනටමත් අක්කාගේ හුත්තෙන් ජූස් ඇවිත් තිබුනේ හොදට. අතගාද්දි හොදට සෙවලෙට අහුවෙනවා.. ඊට පස්සේ මම අක්කාගේ පෑන්ටිය පැත්තකට කරලා හුත්තට දිව දාලා උරන්න ගත්තා.. ආහ් අක්කා කෙදිරි ගගා මගේ ඔලුව අතගානවා.. ඊට පස්සේ මම පෑන්ටිය ගලවලා පැත්තට කරලා මුලු කටිනම හුත්ත වහගෙන දිවෙන් මෑ ඇටේ ලෙවකන්න ගත්තා.. අක්කා සනීපයි පැටියෝ තව උරන්න ආහ් ආහ් කිය කිය කෙදිරි ගානවා.. එහෙම එයා කියද්දි මටත් තව සතුටුයි.. මම ඉතින් අක්කාගේ හිල ඇතුලටත් පුලුවන් තරම් දිව දාලා ලෙවකෑවා. මෙහෙම මම අක්කාගේ හුත්තට විනාඩි 10ක් වගේ සැප දිදී උරද්දි මට යන්න එනවා මල්ලි කියාගෙන අක්කා වෙව්ලලා මගේ ඔලුව හුත්තට තද කරගෙන කකුල් දෙකෙනුත් මාව  හිර කරගෙන ගැස්සි ගැස්සි එයාගේ පලවෙනි සුරාන්තය වින්දා.. හැබැයි ඒ වගේ තව විනාඩි 02ක් වගේ හිටියනම් මම හුස්ම හිරවෙලා මැරෙනවා..


අක්කා ඊට පස්සේ තත්පර 10 කට වගේ පස්සේ තමා මාව අතඇරියේ.. එයා මල්ලි රිදුනද කියලත් මගෙන් ඇහුවා..මම ඉතින් නෑ කිව්වා.. අක්කා කියනවා මට ඉන්න බැරිවුණා මල්ලි ඔයා නම් මාර කෙනෙක් කියලා මගේ ලිප්ස් දෙක ආයේ උරන්න ගත්තා හොදට.. ඊට පස්සේ එයා මාව ඇදේ පෙරලගෙන මගේ පොල්ල එයාගේ හුත්ත ඇතුලට දාගෙන හොදට පොල්ලෙලි පාරක් ගහගන්න ගත්තා.. ආහ්හ්හ්හ්හ් ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් අක්කා කෙදිරි ගගා හොදට උඩ පනිනවා.. ටිකක් එහෙම කරලා ආයේ පාත් වෙලා මගේ ලිප්ස් උරන ගමන් පුක පද්දනවා ගානට මගේ පොල්ල එලියට පනින්නේ නැති වෙන්න.. මමත් අක්කාගේ ඉනෙන් අල්ලලා ඒකට සපෝර්ට් එක දුන්නා නැත්නම් පොල්ල එලියට පනින්න බලනවනේ.. මේ විදිහට විනාඩි 05ක් වගේ කරද්දි අක්කා ආයේ මගේ ලිප්ස් උරන ගමන් වේගෙන් පුක පද්දලා පද්දලා එක පාරම ගැස්සිලා ගිහින් මගේ තොල් වලින් තොල් අයින් කරගෙන මගේ බෙල්ල එහාපැත්තට ඔලුව දාගෙන වැටුනා.. ඒ කියන්නේ අක්කට ආයේ පාරක් ගිහින්.. 


ඊට පස්සේ මම අක්කාව ඇදේ තියලා කකුල් දෙක උස්සලා පොල්ල හුත්තට බස්සන්න ගත්තා.. දැන් අක්කාගේ ජූස් ගිහින් සේරම එලියට එන නිසා ඇතුල ලිස්සලා යනවා නියමෙටම.. මම එහෙමම තියලා බැස්සුව බැස්සුවා පොල්ල අඩියටම... අක්කාට ආහ් කියවුනා එහෙම කරාම ඊට පස්සේ මම ටික ටික වේගේ වැඩි කරලා අක්කාට හොදට කරන්න පටන් ගත්තා.. ආහ් ආහ් ආහ් මල්ලි ආහ්.. අක්කා ආයේ ෆෝම් වෙලා.. අක්කාගේ කෙදිරි සද්දෙට මට කැරි යන්න එන එක තවත් ලං වෙනවා.. ඒ තරම් ආතල්.. මම ඒ විදිහට වේගෙන් අක්කාගේ හුත්ත පලන්න ගත්තා මම.. එහෙම කර කර ඉද්දි නම් දැන් මටත් යන්න වගේ එනවා.. මම අක්කාගෙන් ඇහුවා අක්කේ යන්න එනවා මොකද කරන්නේ කියලා.. අක්කා කිව්වා එලියට අරගෙන මගේ කටට දෙන්න මල්ලි මට ඔයාගේ කැරි වල රස බලන්න ඕන කියලා.. එහෙමම මම තව වේගෙන් අක්කාගේ හුත්ත ඇතුලට හුකන්න ගත්තා. ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් අක්කේ යන්න එන්නේ... ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් ඔන්න එහෙමම අක්කා මගේ පොල්ලෙන් අයින් වෙලා මගේ ලග දණ ගහගෙන කට ඇරියා. මම එහෙමම අක්කාගේ කට ඇතුලට මගේ පයිය එබුවට පස්සේ කැරි ලෝඩ් එකක් අක්කාගේ කට ඇතුලට යවන්න පුලුවන් උනා.. අක්කා කැරි යද්දිත් මගේ පොල්ල කට ඇතුලේ දාගෙන උරනවා.. ආහ්හ්හ්හ් මගේ කකුල් දෙකත් එක්ක පණ නැති වුනා අක්කා උරන ඉරිල්ලට.. ඇට දෙකේ තිබුණ කැරි සේරම අක්කා ඇදලා අරගත්තා වගේ දැනුනේ.. අක්කා අන්තිම බිංදුවත් උරලා බීලා තමා ඔන්න නැගිට්ටේ.. මම එහෙමම ඇදේ ඇල වුණා.. 


අක්කත් දැන් මගේ උරහිසට ඔලුව තියාගෙන ඉන්නේ හරියට මගේ කෙල්ල වගේ.. අක්කා හිනාවෙවි කියනවා මල්ලි කොහෙද ඔච්චර ලෝඩ් එකක් තියාගෙන හිටියේ කියලා.. මම ඉතින් හිනා වුනා විතරයි.. අක්කා මාව ඉබිනවා හොදට.. තැන්ක්ස් මල්ලි.. අද ඉදන් මේ හුත්තට සැප දෙන්න ඔයා ඉන්නවනේ.. අයියා නැතුව මට එපා වෙලා හිටියේ... අද ඉදන් ඉතින් මගේ නියං කාලේ ඉවරයි කියලා මගේ පොල්ලත් මිරිකලා දැන් අපි හෝදගමු කියලා එයා මුලින්ම බාත්රෑම් එකට ගියා.. 


අක්කා පොල්ල මිරිකපු විදිහට ආයේ මට නැගගෙන එන්න ගත්තා.. මම එහෙමම බාත්රෑම් එකට ගිහින් ආයේ පාරක් අක්කාට හිකුවා පිටිපස්සෙන් දාලා.. ඉතින් ඔය විදිහට තමා පුර්ණිමා අක්කාගෙයි මගෙයි ලව් එක පටන් ගත්තේ.. අද වෙනකලුත් පුර්ණිමා අක්කාට මම තවම වැඩේ දෙනවා.. එයත් ඉතින් කවුරුත් ගෙදර නැති වුණ ගමන් එන්නේ වැඩේ කරගන්න තමා.. 


එයා මොනවා උනත් මට හොදට ඉංග්‍රීසි ටිකත් කියලා දුන්නා.. ඒ නිසා ගෙදර අයටත් සතුටුයි.. හැබැයි සේරටම වඩා සතුටු වෙන්නේ පුර්ණිමා අක්කායි මායි කියලා ඉතින් වෙන කවුරුත් දන්නේ නෑ.


(ලයික් කරලා කමෙන්ට් කරගෙන යන්න අමතක කරන්නත් එපා..)

Comments

Popular posts from this blog

පුතාගේ බිරිඳ පළමු කොටස

විසේකාර ලේලිය

මගේ ලේලි